רולקס לאישה – מתנת יום ההולדת המושלמת

ב

רולקס לאישה – מתנת יום ההולדת המושלמת

אז מה קונים לאישה החוגגת יום הולדת, ויש לה כבר הכל? כיצד ניתן להפתיע אותה עם שי יוקרתי ומהודר? על שעון רולקס לאישה כבר חשבתם? ישנם כיום מבחר רב של דגמי שעוני רולקס לנשים, יפיפיים, אלגנטיים, ייחודים, ואין ספק כי אישה היודעת להעריך מהו שעון איכותי, תשמח ותתרגש לקבל מתנה שוות ערך כזו.

מקור: instagram.com/akivagothelf

מידע על חברת רולקס

החברה אמנם מייצרת את שעוניה בשוויץ, אולם בסופו של דבר הם נקנים וידועים בכל רחבי העולם. רולקס הוא שם מותג עולמי, כמעט ואין אדם שלא שמע עליו, האסוציאציות הראשוניות שעולות – יוקרה, סטטוס חברתי גבוה, חוש אסתטי וכמובן לא מעט כסף. מדובר בשעונים מעוצבים ומרהיבים, המיוצרים לנשים וגברים. את חנויות שעוני רולקס ושעוני יוקרה אחרים, תמיד תמצאו במתחם בו עוד חנויות יוקרה, למשל בגדי מעצבים.

היו סמוכים ובטוחים, כי שעון רולקס הוא בין האמינים ביותר בעולם, סביר להניח שלא תתקלו בבעיות. לעיתים נדירות משהו עלול להשתבש, או אז תוכלו לפנות למעבדה לה הרשאה לתקן שעונים מבית רולקס. בנוסף לכל אלה, כיאה לחברת יוקרה, אין שני לרמת השירות של רולקס.

אחד מסמלי הסטטוס הבולטים בעולם

לא מן הנמנע, ישנם אנשים אשר אינם יכולים לרכוש שעון כה יוקרתי מסוג רולקס, הם יתספקו בדגמי שעונים זולים יותר. אולם בקרב אלה המגיעים מרקע סטטוס סוציו אקונומי גבוה, אלה שהממון נמצא בכיסם, תמיד יעדיפו להעביר מסר של הצלחה ועושר, גם באמצעות מותגים: וילות יוקרה, מכונית מפוארת, בגדי מעצבים, וכך גם לגבי שעוני יוקרה.

מהו סממן מובהק לעושר?

לא מעט פרמטרים מגדירים עושר, והם מתחברים יחדיו לענידת אחד השעונים היוקרתיים ביותר בעולם, ואולי הכי יוקרתי. חברת רולקס קיימת עוד משנת 1905, את השעונים מייצרים בשוויץ, והם מתוכננים ומעוצבים ע"י מיטב אנשי המקצוע.

קיימים דגמים קלאסיים יותר, אשר לעולם לא נס ליחם, וקיימים גם דגמים מרהיבים בעיצוב חדשני ולעיתים אף נועז. אם אתם מכירים את בעלת השמחה מקרוב, (בת זוג, בת, אחות, או כל אדם אחר קרוב), ויודעים עד כמה סמל סטטוס חשוב לה ושהיא אוהבת להרשים את הסביבה ולמשוך תשומת לב, שעון רולקס לאישה כזו הוא המתנה האולטימטיבית כשי ליום ההולדת.

שעונים מדהימים לגברים ונשים

מן הסתם, חברת רולקס מייצרת שעונים גם לגברים וגם לנשים, אולם ישנן גם נשים אשר יעדיפו שעון אשר עוצב דווקא לגברים, אין כאן שום חוקים. לעומת זאת, חברת רולקס מייצרת גם שעונים ייעודיים רק לנשים. במה הם שונים משעוני גברים? כמובן, שעוני רולקס לנשים, הם בעלי עיצוב מעודן יותר, נשי, גודלם שונה בהשוואה לשעוני גברים, וכמובן הסגנון.

כיום, בחנויות המורשות, אם תחפשו שעון רולקס לאישה כמתנת יום הולדת, תוכלו למצוא מבחר בהחלט מרשים של שעוני רולקס לנשים, וכמובן בטווחי מחירים משתנים. שעון רולקס משובץ יהלומים, מן הסתם יעלה יותר. כמו כן, קיימים שעונים לנשים עשויים מזהב לבן, צהוב ועוד.

הרבה מעבר לאופי וסמל סטטוס

שעוני רולקס הם אכן הרבה מעבר למותג יוקרה. הם נחשבים לשעונים איכותיים ביותר, הם ישמשו כל אישה למשך שנים רבות, זוהי מתנה לכל החיים. כמובן, יש לשים לב שהשעון איננו מזויף, ולרכוש אותו רק אצל משווקים מורשים. ניתנת אחריות למשך זמן רב, וכמו כן בכל עת בה השעון מתקלקל, יש מעבדת מקצועית בה מועסקים טכנאי שעונים מקצוענים, אשר קיבלו היתר לתקן שעוני רולקס.

כל היתרונות

שעוני רולקס הינם מרובי יתרונות. כיאה לשעונים המיוצרים בשוויץ, הם מדויקים מאוד, אמינים, מעוצבים למשעי וככלל, בשל הניסיון הרב אותו צברה חברת רולקס ומכיוון שהיא קיימת כה הרבה שנים, היא כבר הספיקה לייצר מיליוני שעונים, וניתן להבחין בידוענים, ספורטאים, ואנשים אחרים אשר הממון נמצא בכיסם, מתהדרים לא רק בשעון רולקס אחד, אלא בכמה.

רוח הזמן

חברת שעוני רולקס לעולם לא קופאת על שמריה, היא יודעת שקהל היעד שלה ממתין תמיד לדגמים חדשים ומפתיעים וחדשניים, המיוצרים על פי מיטב הטכנולוגיות הקיימות היום. המטרה היא, שקהל היעד יתרחב, ולכן ההשקעה הכה רבה בייצור שעונים שונים ומגוונים, ככל שההיצע הוא גבוה יותר, כך הולכים וגוברים הסיכויים, שלפחות כמה שעונים מהקולקציות השונות, יתאימו לאישה כמתנת יום הולדת מושלמת.

מתי רוכשים שעון יוקרתי?

ובכן, תמיד ישנה סיבה למסיבה. יש אנשים הרוכשים את השעון בעבור עצמם, או בעבור היקרים להם ביותר. אם אתם תרים אחר מתנה יוקרתית, המותירה רושם רב, משהו שיביע את אהבתם והערכתם למישהי יקרה במיוחד,  ולהראות לה עד כמה אתם מוכנים להשקיע במתנה, אין ספק שהיא תתרגש, הן מתשומת הלב והן מההשקעה.

כמה דגמים מומלצים ופופלאריים של שעוני רולקס לנשים

  • רולקס דייטג'סט נשים פרחוני ורוד 116234
  • רולקס דייטג'אסט נשים 26 מ"מ 178274 פלדה עם בייזל זהב לבן 18 קרט
  • רולקס דייטג'אסט 26 מ"מ 179173 פלדה משולב זהב צהוב 18 קרט
  • רולקס דייטג'אסט נשים 178240 מיד סייז 31מ"מ בייזל יהלומים
  • רולקס דייטג'אסט נשים 178274 31 מ"מ לוח יהלומים שחור
  • רולקס נשים 31 מ"מ זהב 18 קרט
  • רולקס סאבמרינר פלדה עם תאריך 16610, ועוד דגמים נוספים.

קיימים גם שעונים ללא ספרות, או עם ספרות רומיות. בסמוך לכל דגם של שעון, מצוין גם מחירו. כיאה לשעוני יוקרה שהם מותג עולמי, שעונים אלה כלל אינם זולים, אולם ניתן למצוא אותם כאמור בטווחי מחירים שונים. כמובן ששעון שכולו משובץ יהלומים, יעלה כסף רב.

לסיום

אם אתם מוקירים ואוהבים את בת הזוג, חברה, או כל מישהי אחרת היקרה ללבכם, ואתם גם יכולים להרשות לעצמכם – שעון רולקס הוא בהחלט מתנה מושלמת לאישה. היא וודאי תדע להעריך ולהוקיר את בחירתכם לתמיד.

כתיבת תגובה